MAJLIS MUZAKARAH DAN KESYUKURAN JKTAIB

|

12 November 2009, JKTAIB (Jawatankuasa Tetap Aktiviti Islam Bintulu) menganjurkan aktiviti yang pertamanya iaitu Majlis Kesyukuran keatas Tuan Haji Mohidin Bin Haji Ishak yang mendapat Gelaran Datu oleh Tuan Yang Terutama Yang Dipertua Negeri Sarawak sempena sambutan Hari Jadi TYT.

Majlis disusuli dengan sesi muzakah dikalangan ahli JKTAIB dan dipengerusikan oleh Tuan Haji Ismail Bin Haji Hanis, Residen Bahagian Bintulu. Di antara tetamu yang hadir ialah Temenggong Abg Suhaili Bin Abg Mohamed, Ketua-ketua Jabatan kerajaan , KASTAM, Land & Survei , Ketua Polis, LAKIB, JAIS,Pegawai Daerah, Ketua-ketua Kaum serta wakil daripada NGO Islam JIM , MACMA , HIKMAH dan lain-lain.


Sebagai ahli JKTAIB , HIKMAH berkesempatan mengutarakan beberapa program yang akan diketangahkan iaitu mengadakan seminar pembangunan ummah dipenghujung tahun 2009 serta perlaksanaan Kem Cuti Sekolah 2009.


Pandangan positif dan sokongan daripada semua pihak membolehkan aktiviti JKTAIB selaku badan induk yang menyalaras aktiviti Islam di Bintulu akan kembali bernafas.





















Tuan Haji Ismail bin Haji Hanis...Residen Bahagian Bintulu mempengerusikan sesi muzakarah JKTAIB.




















( Bergambar kenangan Ahli-ahli JKTAIB)

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 HIKMAH BINTULU | Template Blue by TNB